Gul1998___ eti seyirmis olabilir küçük bebek hareketine benziyormus bende 10. Haftada hissettim sandım doktora sordum bebeğin nerde olduğunu kasığında ki ağrıdan anlarsın ama hareketini anlayamazsın demişti et seyirmesi de değişik his yaratiyor öyle bir durum yaşamışsindir dedi ama şimdi aşırı hareket etmese de tatlı birşeyler yiyince ozellikle bide sırt üstü uzaninca minik minik hareketler seziyorum tabiki tekme şeklinde değil ama orda varligini belli ediyor rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip eylesin ❤️