Tugbaa-123 Arkadaşlar 13 gün oldu adet olmadım 10 gün önce kan testi verdim negatif dün idrar testi yaptım negatif ama bu ay antibiyotik kullandım o yüzden mi gecikti yoksa varmı bişey umutlanmak istemiyorum….
csdalgacsd Antibiyotik adette gecikme düzensizlik yapıyor ne zaman kullansam o ay mutlaka düzeni bozulur
Aysegl1602 csdalgacsd AA benim şimdi aklıma geldi ben antibiyotik kullandım bu ay ondan olmadım herhalde ben elendim bu ay o zaman 😏
csdalgacsd Aysegl1602 dur bakalım inşallah elenmemişsindir iyi düşünelim ama antibiyotik etkiliyor biraz :)
Aysegl1602 csdalgacsd ay valla insanı çalışmak iş yapmak yormuyor da umutlanip umutlarının boşa cikmasi yoruyor umutlanmak istemiyorum artık oluruna bırakmıştım ne güzel gecikince hemen umutlandim 😀