Ben ilk hamileliğimden sonra başladım tiroit ilaçlarına 😣 şimdi hamilelik sürecinde devam ediyorum ömürlük zaten benim ilaçlarım ama takipli gidiyoruz doktorumla her ay tsh t3-t4 bakılıyor sende de yükseklik varsa onu düzenlemek için canım ilaçlar korkma bebeğin hem gelişimi hem de senin tiroit sağlığın için önemli ilaçlar ❤️ Rabbim şifa versin inşallah