Melike13 doktorunuz yatış istemedi mi, benim de protein kacagim yok ama tansiyonum 16ya çıkarsa düşmesi için hastaneye yatisim yapılacak. Bu aralar 13, 14 civarı çıkıyor. 15 olursa acile git hemen dedi. Çünkü tansiyon çıkması bebeğe giden beslenme damarlarını etkiliyormus