Busraela 37+4 bel ağrısından duramıyorum kalça kemigim sirtim o kadar agriyoki oturunca uzaninca bile gecmiyo doğum belirtisi mi ağlıyorum artık ağrıdan var mı böyle olan ya delircem😔😭
Ozgeyrsc Busraela ben 33 haftamda öyleydim kalkamadım yerimden yattım ama yatınca bile geçmedi doktora gittim dedi çokmu gezdin dedim hiç gezmedim dedi temizlikmi yaptın evet dedim oyüzden ağrıyo dedi şuan 35 haftalığın geçti şükür
deletedmom209 Busraela benim de sırt ağrısı efsane göğüs kafesini saymıyorum zaten kemikler içine göçtü batıyo
Ladess Busraela aynen öyle 🙏çok korkuyorum erken olur dye ama bu agrılardan da bitmiş haldeyim ,rabbim yardım etsin
Ladess Busraela hayır içmiyorum dayanmaya çalışıyorum çünkü zaten içtiğimiz parol işe yarama bunağrılarda
Minikpopo Arkadaşlar yeni katıldım da ben aranıza 🤗 bu kadar ağrılarınız sebebi magnezyum ekskliği ve kalsiyum eksikliği olabilir. Magnezyum veya kalsiyum alıyor musunuz ?
Busraela Minikpopo bana doktorum daha 30. Hftalarda agrin cok olursa magnezyum baslayalim dedi o zamanlar yoktu ama simdi son 1 haftadr duramiyorum suan versemde fayda etmez dogumun yaklasti normal diyo soda iciyorum bol bol
Ladess Minikpopo her ikiside olmadığını biliyorum tatlım 👍magnezyum düZenli alıyorum kalsiyumum iyi seviyede
Busraela Ozgeyrsc ben pek yerimde duramiyorum bu haftalar ama oyle temizlik falan cok yapmadim doğum mu olcak acaba benim bilmiyorum hiç😔
Nilay_09 Biz 26 hft girdik ama bende de başından beri var bu bel ağrısı kalçamın üstü öldürüyor beni 😢 ilerleyen haftalarda ne yapacağımı bilmiyorum