31+5 hamileğim doktorum tekrardan kan ve idrar testi yaptı 15 gün sonra gel sonuçlara bakalım dedi. O değer en yüksek 3 olması gerekirken benim 9 protein kaçağı var ama tansiyonum hep normal? Neden olur bu? Doktora hemen gitmeli miyim? Acil cevaplar mısınız moralim çok bozuk.