17 haftalık hamileyim bir haftaya yakın kanamam vardı hep yatıyorum şuan yeni yeni geçti ama su gibi beyazımsı akıntı geliyor iç çamaşırını ıslatıyor baya tedirgin olacağım bir durum mu? Öncesinde de doktorum baktığında yoğun akıntın var demişti yani bebeğin suyu falan olma ihtimali yok değil mi?