yasemin0007 Arkadaşlar ben 26 haftalık hamıleyım şükür bebegımın hareketlerı ıyı hıssedıyorum ama ıkı gündür karnımın ıc kısmında bır acıma var sankı böyle ip gerıyorlar neden acaba bılgınız varmı? Sımdıden teşekkür ederım🙏
Mom727373 yasemin0007 32deyim. Devam ediyor. İçten yırtılır gibi oluyor. Karın büyüdükçe geriliyor. Bebek artık çok hızlı büyüyor haliyle deri geriliyor, ağırlık artıyor yükü artiyor
Bsrbsrrr Mom727373 yasemin0007 Ay evet dün gece bende uykumda dönerken bir acıyla uyandım sanki kestiler biçtiler karnımı böyle bir acı yoktu ya neden olur diye düşünüyorum bende korktum bişe oldu diye
Leman- Bende o acıyı hissettikten sonra çatlaklar oluştu deri açılıyor çünkü o yüzden bol bol krem yağ sürün ben yapmadım pişmanım 🥲