Esmaonur Gamze_yassar 35 haftalığım tam 32. haftada başladı kasık ağrıları. Adet sancısından da fazla. Doktor normal dedi
Gamze_yassar Leylasiva21 şiddetli bir şekilde ağrı da oluyor mu doktora gittin mi ben gitsem mi bilemedim araştırdım bebek büyüdüğü içinmiş
Leylasiva21 Gamze_yassar normal dedi bebek yer açıyor kendine bi saatten fazla sürerse gel dedi doktorum çok