Biraz tedirgin oldum size sormak istedim. 11 haftalık hamileyim ve düşük tehlikem yok. Sürekli kendimi hırpalamıyorum normalde ama bugün dip köşe temizlik yaptım, duş aldıktan sonra, önce hafiften bulantım oldu sonra alt karın bölgem ağrımaya başladı. Bulantım muhtemelen çamaşır suyuyla banyo ovalamaktan oldu diye düşünüp yoğurt yedim geçti. Ama ağrım geçmedi, şiddetli değil ama rahatsız edici. Sizde de oluyor mu hastaneye gitmeli miyim yoksa evham mı yapıyorum 😔🤦🏻♀️