Misssitare Hamilelikte aşırı önemliymiş. Karadenizliyim ve pazıyı normalde çok tüketiriz. Fakat Bursa’ya geleli metro gibi büyük marketler dışında bulamadım. Pazara da çok çıkamıyorum. Şu an mevsimi mi değil yoksa burda az mı tüketiliyor?
La_le Misssitare malesef hiç yemedim tadını bilmiyorum ama iyi diyorlar ama malum doglularda pek pazı yenilmez
3mlek2bebkannesi Misssitare kavurmasına bayılırım pazı vardır bu mevsimde canım pazara bak marketlerde bulamassan
Zeynepppdyg Misssitare bende çok seviyorum ve yspıyorum yumurtası faln kahvltya, marktlerde değil semt pazarlarnda oluyor istanbul kartalda alıyrm annemler ordada alyrm bayrmpşa pazarnda her pazarda görüyorum
TBeyza Misssitare pazı mı ilk defa duydum baktım şimdi Google amcadan ekşi ota benzettim ismi mi farklı acaba yoksa gerçekten Paz ı mi ,😀
TBeyza Misssitare severim ben yeşillik bugüne kadar nasıl duymadım,bilmiyorum 😀 konya da var mıdır acaba 🙄 bi araştırayım