Ya şimdi ramazan giriyor araya kaynanam alt katında oturuyor yemek derdim yok çünkü kaynatamlar da hep yiyilip iciliyo ramazan boyunca bide suyum fazla erken doğum riski olabiliyo diye korkum işin doğrusu yoksa bende o haftalara birkma taraftarıyım ama erken doğum olursa kalirm ortada birde ince temizlik yaptircam a dan Z ye ama yine de beklesem mi acaba