Nursahdemirayak Caglasss34 benimde oldu canım. 1. Hamileliğimde hiç ağrı yaşamadım. 2. De yaşamaya başlayınca korktum. Doktoruma kramp girdiğini söyledim ve magnezyum yazdı. Magnezyumu kullandıktan sonra bir daha yaşamadım ağrı kramp
Ball1903 Ben ilk baştan beri öyleyim ağrısız hiçbir günüm olmadı hafif sizi da olsa her gün muhakkak bir ağrı hissettim kasik agrisi en normal olan agriymis
Caglasss34 Nursahdemirayak bende içiyorum magnezyum ama düzenli değil😀 belki idrar yolu enfeksiyonu olmuş olabilirim