Su fazlalığı aşırı şeker ve hamur işi tüketmekten olur. Mesela benim geçen ay suyum normaldi. Sonra covid oldum portakal elma çok tükettim malum şekerli meyveler. Bir de hasta olunca hazıra kaçtım hamur işi vs bu sebeple 1 ay sonra suyumun fazla olduğunu öğrendim. Onların tüketimine dikkat ederseniz düzelme olur.