36+1im. Dün kontrole gittim. Devlet hastanesine gidiyorum. Doktorumdan memnunum. Hastanede tek dr. Kaldı. Diğer dr. Ayrılmış. Özel hastane 1 tane ve iyi değil dr.lari diyorlar 2 dr. Var orada. Ayda 2 hafta sonu izinliymjs benim dr. Yani eğer olmadığı haftasonuna denkgelirsem sevkedecekler il merkezine. 30. Haftada erken doğum riskiyle sevk oldum. Çok zor bi durumdu. Bu belirsizlik beni öldürüyor. Sağlık ocağındaki dr.muz 38den sonra sezeryan yapsın riske atma kendini diyor. Ben minyon tipliyim cocuk tam gününü beklerse 4kgyu bulacak belki geçecek. Şuan 3kg. Sana göre iri bebek normal doguramayabilirsin dd.