Yabrukus ya burda pizza yiyip vicdan azabı çekenler vardı şaşırdım açıkçası çok bişey esirgemedim bende çoğu şeyi yedim ama ne biliyim cola yani normal insana zarar icmeyin diyolar arada bir belki ama her gün iciyosaniz kötü bence ramazan boyu içti eşim 2 bardak belki icmisimdir hala da içer yanımda içim gider toz limonata yapiyo onu bile içmeye calisiyorum