Selam kizlar eee siz misiniz benim postlara cevap atmayan🤣
1-Bursa medicana da müzeyyen uyanika giden memnun olan var mi?
2-2.sezeryanda acaba iyilesme sureci daha cabuk olur mu? Yani daha cabuk toparlaniliyormu?ben ilkinde 20 gunde zor toparlandim bunda hemen toparlanmaj istiyorum 3 yasinda bir bebisim daha var cunku.
Baslik icin uzgunum 🤣 sizleri seviyorum🙏