Barannbebek bende 27.haftamdayim ayni sey bendede var ve biliyormusunuz doktora kontrole gttigimde bebek asggya inmisti doktor yuruyusu bile yasakladi bolca dinlen dedi oylelikle gecti…. sonra nst ye baglatti kucuk sancilar cikti 2 serum taktirdi seni biraz rahatlatsin dedi ilac verdi sukur suan iyiyim bolca dinleniyorum ama cunku cok korkuyorum bence sizde dinlenmenize bakin🤗