Senaaktepe1 Ben de 30 haftalığım. Ara ara karında kasılma bebeğin top gibi bir yerde toplanması oluyordu. 28. Haftada doktoruma sormuştum baktı rahim ağzı uzunluğu normal, kanama yok, normal dedi doğuma hazırlanıyor vücut dedi. Magnezyum verdi. Ben de kendimi açıkçası biraz fazla yoruyordum evde hep ayaktaydım pek kilo da almayınca ağırlaşmadım diye ağır işler yapıyordum açıkçası evde. Yürüyüşe gidiyordum. 22 Mart gecesi belimde ağrı ile uyandım. Kasılma daha yüksek derece oluyordu terletiyordu acıyordu. Sonra dakika tuttum baktım 4 dakikada bir oluyor. Eşim hastaneye gidelim dedi dinlemedim yoktur bir şey doğuma yaklaştıkça olur dedim uyumuşum birkaç saate. sabah kalkınca ne olur ne olmaz gideyim dedim nst de düzenli sancı çıktı hemen açıklığa baktı doktor keşke gece gelseydin dedi.allahtan açıklık yoktu. Rahim ağzı uzunluğu da normal kanama olmadı suyum da gelmedi ama sancı vardı. Ben şok oldum tabi. Doğum sancıların var dedi. Yatış yaptı hastaneye. Doğumu engelleyici iğne yapıldı ciğer geliştirici yapıldı doğum olursa diye. Serum takıldı 2 tane. Çok zor durdu sancılar hatta bir ara baktıklarında nst de 100 değerinde sancılar çıkıyordu. Sonra şükür sancılar düzensizleşti. Taburcu oldum tuvalet hariç yataktan kalmayacaksın dedi doktor bir de progestan fitil olarak başladı. O kadar korkuyorum ki her şey normalken birden işler tersine döndü hala inanamıyorum. İnşallah bebeğim 37. Haftaları geçirir de öyle sağlıkla gelir kucağıma nolur çok dua edin bana. Allah riski olan tüm gebelere yardım etsin bebeklerine sağlıkla kavuştursun inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Benim gibi yapmayın normal sanıp evde ağrı ile beklemeyin. Sanırım benim ağrı eşiğim yüksek o halde nasıl hissetmedin diyor ebeler en yüksek sancıları. Ne olur ne olmaz gidin doktorunuza en ufak sorunda🥺