Merhaba anneler bişey sormak istiyorum 39+2 oldum nstlerde sancım çıkmıyor bebek kanala gitmedi yani gelmeye hiç niyeti yok gibi normalde gittiğim doktorum çok beklemeye gerek yok dedi 40. haftada alalım dedi bugün başka bir doktora kontrole gittim suyun iyi 42 e kadar yolu var dedi. Beklemeli miyim yoksa sezaryene tamam mı demeliyim? Siz olsanız ne yapardınız?