Kızlar 38+3 olduk dünegin az hareket ediyordu bugün dahada azaldı hareketleri iki gün öncesine kadar vurduğu yerde ayağını hissederken güçlü tekmeler bugün hiç hissetmedim sadece 4 kere falan esneme gibi donuyo gibi hareketlerini hissettim çok az oynuyor normalmi hareketlerin azalması ona göre acile gidicem pazartesi kontrolüm vardida beklimmi bilmiyorum böyle bişey yaşayan varmi