Kızlar üniversite hastanesinde doğum yapan varmı genel olarak bir ücret odeniz mi ne kadar ücret alıyorlar acaba her hastane mutlaka farklidir ama bir fikir almak istedim
İkili testim riskli çıkınca doktorum beni üniversite hastanesine gönderdi perinatoloğa iki defa gittim bir sıkıntı yok ayvaliktaki doktorun ile devam edebilirsin dedi ama içine sinmez bir sıkıntı olursa ben yaptırırım doğumu nu hiç korkma dedi aslında doktorum iyi ama hastaneden korkuyorum çalışanları falan hemşireler ordaki Doktor da çok iyiydi ciddi anlamda acaba orda mi yapsam dedi sizce🙏