_momy_ Gamze__79 https://imgyukle.com/i/ElgjXM ben ilk bebeğimde bir züccaciye gibi bir yerden böyle renkli ahşap askılar almıştım iyi ki almışım kesinlikle ahşap alın ikinci bebeğime kullanıcam seneler geçti aradan ilk çocuğum 5 yaşında 🧿🦋❤️🐳🧚🏻♂️
_momy_ Nnnur123 ayy konuyla alakasız ama örgülerin tekli görselleri var mı canım bende örgüye meral saldım 🥰🍓🐧📷
panpancabo Erayhilal ben birçok şeyi dolaptan aldım, sıfır ürünler de mevcut oluyor çoğu kez piyasanın altında. Çok iyi oluyor gerçekten, size de fikir olmuş olur 😊
Erayhilal panpancabo bende dun cilek kiz elbisesi aldim sıfırı 90 liraydi defactoda ben 20 ye aldim zaten giyecegi bir yada iki kez anca buyuyorlar hemen😀
Imasleeper Gamze__79 e bebekte de askı var fiyatı uygun diye hatırlıyorum hatta trendyoldan almıştım ama orda görünce aa varmış keşke burdan aldaydım demiştim
_momy_ Nnnur123 ay tam ben dicektim youtube videosu var mıdır acaba ❤️🤰🏻🧚🏻♂️🧿 sağlıkla giyilsin inşallah bayıldımmmm özellikle hırkalar çok şahane olmuş
Elanurgvn61 Gamze__79 canım canım civil den almıştım 6 tanesi 20 TL idi. Ben mavi aldım çok tatlı birde pembesi var memnun kaldım
gorky Eğer renkli kız bebeği için düşünüyorsan pembe kalpliler var süet . Onlardan alabilirsin şu an fiyatını hatırlamıyorum ama tekleri Fuşya pembesiydi çok güzel duruyor
Elfs https://www.hizliresim.com/sto6alo Ben 60 liraya almıştım indirimde düşer herhalde tekrar 8 martta almışım