Dilarayldrmm bana da oyle dedi doktorlar 2 tane rahim arka duvar 1 tane tam rahim ağzı dediler canim hatta sezaryen de bole dikey kesi atılır dediler 7. haftada 7 cm di buyuk olan 38 de dogum yapmistim 38 de 10 cm i geçmişti diger 2 si küçüktü son hafta kontrolde miyom rahim ağzını acmis dedi doktorum normal doğum yaptim