Ya burda sıkıntılı yazan çok ama ben bekarken hamamda hamile çok görürdüm, annem de geçen birini görmüş baya az kalmış günü ne cesaretle geldiyse diyo. Tansiyon sıkıntısı yapabiliyor diyolar bi de :( ben de gitmeyi çok istiyorum ama korkuyorum bi yandan da