ysmnzdmr Kızlar merhaba kamuda çalışıyorum 24-32 haftaları arasında idari izne ayrılacağım. Daha 2 hafta var aranızda bu izinden kullanan var mı ya da bilgiye sahip olan ??
M_kemal ysmnzdmr doktordan rapor alıyorsunuz bir de kuruma dilekçe yazıp ikisini birlikte iletiyorsunuz.
Moonlight1 ysmnzdmr aynen iki haftam var onu bekliyorum kaldırılacak falan gibi söylentiler olduğu söylendi bazı postlarda çok üzüldüm inşallah yararlanırız biz de