Ben de iki üç haftadır kaşınıyorum diye bugğn doktora dedim, kolestaz diye bi şey var mı o olabilir mi dedim. Değerlere bakalım ama kolestaz kaşıntısı 20.haftqdan sonra avuç içi ve ayak altlarında olur dedi. Benim basenlerim, kollarım ve ayak bileklerim çok kaşınıyor göğüsler normal geliyo büyüdüğü için onu garipsemedim de inşallah kolestaz değil cilt kuruluğundan olan bir şeydir. Sizin de inşallah hiçbir şeyiniz yoktur 🥰🥰🥰