momofthreechild 4 haftalikken gebe oldugumu ogrendim kan tahlili ile. 7+1 de gittim hem kese hem kalp atisini duymak icin. Simdi 10+3 deyiz sanirim 12 haftalikken falan giderim 2li test zamanida gelmis olur ikisi bi aradan cikar :)
1 kizim var 2 yasinda. Tiroid di tansiyon du derken 1 haftadir her gun hastanedeyiz oyle yoruldum ki birde bebegi gormeye gidecek mecalim kalmadi resmen :)