ggc94 o dönemlerde birebir aynı şeyleri yaşamıştım ben de gebelik zehirlenmesinden çok korkmuştum ve benim hamileliğimde hiç bulantım yokken o dönem bulantım da olmuştu. Sonraki randevuda doktoruma söyledim ve bu dönemlerde normal olduğunu bebek artık hareket ediyor her gün kendine alan açıyor rahim iyice büyüyor ağrılar bu açıdan normal baş ağrısı için de tansiyon düşüklüğü veya vitamin eksikliği vs bu dönemlerde arttığı için o sebep oluyor bildiğin kafama taşla vurmuşlar gibi bir ağrıydı :/ Bulantı içinde hormonların hala coşku içinde o yüzden dönem dönem bulantı yaşaman normal diyip içime su serpmişti 18+5 haftalığız arada yine aynı şeyler olur sebebini bildiğim için telaşlanmam sen de telaşlanma sağlıkla kucağımıza alalım inşallah yavrularımızı 🥰