aylinnntrhn biz 12 haftalıktı cinsiyeti öğrendik hemen almaya başladık kıyafetleri. Malum her gün her şeye zam geliyor sonradan toplu almak zor oluyor 😄 8. aya girdiğimizde bakım ürünleri, deterjan ve bebek arabasını aldık bütün hazırlıkları bitirdik şimdi 9. aya girdik bekliyoruz gelmesini 😍