yagmurrrra Deniz2961 valla benim yiğenim 3buçuk kilo doğdu 1 bile büyük geldi bence ilk ay için ideal
Emedko Deniz2961 cnm 1 numara al 2 numara büyük olur . Bebişlerin poposu el kadar zaten 😄😊 benim oğlum 3180 gram doğmuştu 1 numara kullandm 1 ayı geçkin. Sonra 2 numaraya geçtim
susam111 Deniz2961 ben iki gün önce 210 lu 1 numara aldım diğer ay 2 numara alıcam böyle böyle stok yapıcam doğana kadar ne kadar yaparsam o kadar kârım olur . Bence sizde 1 numara alın 2 büyük gelir doğar doğmaz
aslikadir Deniz2961 1 ve 2 arasında çok fark yok diyorlar ama hiç bilgim yok. İndirim gayet iyiymiş ama. Nerde
Deniz2961 Emedko susam111 yagmurrrra anldim cnm ama bnm.ikinci gebelik bnm.bebekler hem.uzun hem.kilolu.oluyor.snra elimde kalmasin diye 2 aldım.burda.kullann arkdslara sordum onlarda 2 al dedi bilemdim
Bendiyebiri Deniz2961 bence al o kadar çünkü sürekli kaka yapıyorlar yeni doğduklarında 1 numara her şekilde kullanılıp biter. Stok yapıp 2 tane alayım deme eğer almak istiyorsan 2. Yi de 2 numara al koy kenara.