Mavisinannesi2 geçmiş olsun korkmayin belkide yoktur bişey benimde ilk doğum 33+6 da oldu hiç belirtim yoktu uyurken suyum geldi birkaç saate normal doğum yaptım.simdi 34+6 yım 27 haftadan beri ara ara doguruyom galiba diyorum.acayip sancilaniyorum geceleri kasılmalar oluyor.ikigün önce nts ye girdim herşey yolunda sancım çıkmadı ama geceler çok zor.bir kaç saat öncede sağ bacağım ve ayağım şişti açıyor çok deil ama gerilme vev baskı var.gecmesse yarin doktora gidicem