Arkadaşlar Ayrıntılı Ultrason randevumuzun ardından doktorumuz rahim duvarımda incelme olduğunu söyledi. Baştan buyana herşey mükemmel gidiyordu. Ama bu sefer böyle bişeyin çıkması üzdü açıkçası. Başına böyle bişey gelen var mı ? Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim 🙏