eesin21 esimle cok kötu kavga ettik bana söyledigi kelimeler zoruma gitti bnde anneme gidicektm esyalarimi aldim beni kapida itti otur evinde diye o esnada dustum adet sancisi gbi agri cekiyorum ve hafif kanamam oldu 39 hafta olucam bu gece bebegim hareketli ama cok skür ve suan agliyorum cok mutsuzum huzursuzum sabahtan beri yemek yedim odada karanlikla agliyorum bebegim etkileniyormu bu durumdan sizce:(?
umranozby eesin21 bebeğinize bunu niye yapıyorsunuz kanamaniz varmış az yada çok doktora gitmelisiniz
tubametee eesin21 sancın ve kanaman oldu eşin bu durumu hiç önemsemedi mi bide kendisi bu hale getirmişken çok çok afedersiniz ama onun adamlığına babalığına sıçayım ben 😡😡
Esracim eesin21 bugün teyzemle konuştum erkekler çoluk çocuğa karışınca huyları teker teker çıkıyor dedi. Benimde eşim dün bağırdı bana sonra özür diledi ama bana diyor ben senin eşinin böyle bagirsam bile aldırma diyor. 😢
Anneyimm Esracim benimde esim diyorki ben senin kocanik benim soylediklerim yaptıklarım senin zoruna gitmesin iyi yonlerinden tabi hakkini odeyemem bana kimsenin yapmadgni yapti vs. Genel olarak bakildigi zaman ee iyi o zman gel sic agzima 😂
Harunnisa eesin21 acile gidin bence kanaman olmus surekli agliyorsun stres yapiyorsun dogumu tetiklersin agrin var bebegi riske atma
Harunnisa eesin21 39 haftaliksin zaten dogum zamanin gelmis hey allahim ya manyak mi bu adamlar benimkide manyak ama kanaman varmis agrin varmis nasil duruyor madem oyle rahat gotursun seni bacım ssnin yerine ben diken ustunde oturuyorum sanki
mucizemizibekliyoruzz eesin21 kanaman olduysa doktora gitmen gerekir. Ayrıca şuan bebeğinden başka hiçbir şey düşünme çünkü bebek her şeyi hissediyor üzme onuda
aylinveysi eesin21 bebeğini düşün mutlu olucağın ortamda olmaya çalış.Bence eşin hatasını anlar veya anlamaz.Bu şekilde davranan eşin için değmez.Sadece bebeğini düşün.İçindeki meleği düşün ve güçlü ol.
Anneyimm eesin21 tabiki etkileniyor skma canini yemegini de ye kendini dusunmuyorsan bebegini dusun acikmstir annesi :)
Dido Senin stresini, sıkıntını bebek anlar ve etkilenir. Kasılır üstüne birde kanamanız olmuş doktora gitmenizde yarar var gidemesenizde arayıp bilgi verin derim, çektiğiniz ağrının sıkıntının derecesini eşiniz hiç bir zaman bilemez kendinizi ve bebeğinizi riske atmayın. Allah yardımcınız olsun.
Anneyimm eesin21 nasil kitledi bu nasil bir genis mezhep! Karnindaki onunda bebegi allah korusun bisey olsa size onun vebalini nasil tasiyacak !
pamuksekerinannesi eesin21 Cnm WhatsApp tan filan ailenden birine yazsana ya da polis çağır Ne demek odaya kilitledi 😡 Kanamam oldu yazmışsın bu işin şakası yok Allah korusun ama kendini düşünmüyorsan bebeğini düşün acile gidip görünmen lazım
Seyhan34 eesin21 ne demek odaya kilitlemek ara polisi bak nasıl çıkartıyor seni odadan anneni ara polisi aramasan bile
Yaz eesin21 geçmiş olsun üzülme sıkma canını çok az kalmış sabret eşin sen düştükten sonra tepki vermedi mi ?
Balinci eesin21 kardeşim kusura bakma da beni itecek düşmeye baglı kanamam olacak üstüne üstlük birde odaya kapatıp maç keyfi yapacak yıkarım ortalığı ararım polisi hamile kadına şiddet bı resmen 😡😡😡😡