Kızlar merhaba aramızda koleztaz geçiren oldu mu belirtileri neler acaba.Ben yaklaşık 2 gündür kaşınıyorum özellikle kollarımda çok kaşıntı var.Çok aşırı rahatsız edici bir şekilde.Sadece buna bakarak koleztaz diyebilir miyiz.Daha doktor kontrolüne var.Eşimi de telaşlandırmak istemiyorum.Alerjide olabilir belki.Bu durumu yaşayanlar kaşıntı ya ne eşlik etmişti