Gamzeeeelim Merhaba hanımlar 12+5 hamileyim kalçamin ağrısından kalkamıyorum yatıyorum ne yapmak gerekiyor bilen varsa Allah rızası için yazsin
HilalEyce Gamzeeeelim ben 4 gün çektim kendi kendine geçti. Doktorum normal karşıladı. 14 haftadan sonra vitaminlere başladım henüz o ağrı yok. Doktor arada olur geçer dedi sadece ekstra çözüm önermedi😑😶
Bet7408 Gamzeeeelim aynı sorUn ilk haftalar bendede vardı kalkarken falan aşırı ağrı saplanıyordu doktorum magnezyum yazdı ve şuan gayet iyiyim
Nilizze Magnimore magnezyum dorun mutlaka başka kullanıodum ölüodum Ağrı’dan buna geçince rahatladım 29.haftada başlamıştı benmde bide siyatik agrısı cekiyorum