Polenpolen52 gcigdem bence ıyı, 29-30 haftalar ıcerısınde adet sancısı gıbı agrınız oldumu acaba , suan bende var merak edıyorum yarın 11 de kontrolumuz var sızce bıse yoktur dımı, bebek te oldugundan hareketlı acaba buyudu dıyemı agrı var
gcigdem Polenpolen52 evet ara ara oluyordu ama çok yoğun değil. Şuan da alt karın rahimde oluyor büyük ihtimal büyüdüğü içindir sırta vurmuyorsa ağrı endişelenmeyin
Dmladuru Polenpolen52 Bende de oluyordu arada hala oluyor 35 haftalık olduk ama doktora gidince bi sorun yinede ilerleyen haftalarda bebeğin büyümesiyle oturup kalkarken hareket ederken bile olacak baskı ve ağrı
gcigdem Gozde0010 erken doğum belirtisi diye biliyorum büyüyen rahim ve ağırlıktan da sırt ağrısı olur ama ağrıyla beraber oluyorsa öyle bir risk var en iyisini doktorlar bilir tabiki :)
Dmladuru Gozde0010 Sırt ağrısı gayet normal ama şiddetine bağlı eğer şiddetliyse ve geçmeyen bir ağrıysa doğum başlangıcı olabilir benim ilk doğumumda 2 gün belimin ağrısından uyuyamamıştım çok şiddetliydi meğer doğum başlıyormuş🙄🤦🏻♀️