KkubraOz Kızlar merhaba aşırı mide yanmasından dolayı doktorumla görüştüm LANSOR ilacını kullanmamı önerdi. Doktoruma güveniyorum aslında bi sıkıntı olsa yazmazdı ama burada sakıncalı diyenler olmuş. Benim haftalarımda bu ilacı kullanan oldumu 8+4 teyim.
MerveeD KkubraOz o haftalarda kullanmadım ama lansor dısında hc bır ılac surup vs hıc bsey midemin yanmasını agrımasını gecırmedi 32 haftalıgım kullanmaya devam edıyorum ama 3 gunde bir içiyorum koruyor cok sukur
Askiletotomsu KkubraOz 16.haftada kullanmaya başladım 16 hafta boyunca gaviscon rennie filan süt maden suyu elma muz hiç bişey fayda etmemişti Lansor var iyiki♥️
KkubraOz MerveeD bende yanmam oldukça kullanırım diyorum. Bugün boğazımda yanıyor artık bi tek uyuyunca geçiyor.sizinde mi böyleydi
KkubraOz Askiletotomsu bana da etki eder inşallah açım bişey yiyemiyorum. Yoğurt da iyi geliyor dediler yedim ama yok geçmiyor
MerveeD KkubraOz ben uykumdan uyanıyordum kusuyordum bide agzıma acı su gelıyor du cok kötuydüm 2 hafta cektım o acıyı sonrasında 32 haftalık oldum cok rahatım maşallah
Askiletotomsu KkubraOz bugün doktora açtim bişey yiyemiyordum su bile icemiyordum lansordan önce dedim. Başka doktora gittim de O da kullanma dedi 🤷🤷🤷 kullanacam tabi ki 15 mg lik aldım ama Normalde 30 mg lik satılıyor alırken dikkat et 15 lik al
KkubraOz Askiletotomsu aa tamam bunu öğrendiğim iyi oldu teşekkür ederim canım. Benimde eczacı arkadaşım var ona da sordum az önce. Gebelik b grubu diye yazıyor kullanabilirsin sadece gaviscon rennie bunlara göre bi tık daha ağır ondan etkisi fazla dedi. 15 lik alayım bende
Senemy1302 Benim içmediğim gün öldüğüm gündü sanki lansor değil ama bende mide koruyucu kullanıyorum 33+3 çok şükür sıkıntı yok