Gncaplt ya hic sormayin benimki cok degisik oldu. Ben ozel doktora gidiyordum ama dogum yaptirmiyordu. Bende 30. Haftada ne olur ne olmaz diye devlete gideyim doktor seceyim dedim. Birini onermislerdi ona gittim. Bakti guzel falan dedi nst istedi. Cektiler iste kadin şok oldu. Cok fazla sancin var nasil hissetmezsin dedi. Hic hissetmiyorum dedim. Serum verdiler sancinin gecmesini beklediler tekrar nst cektiler ama sanci artiyormus ve hissetmememe cok sasirdilar. 40 uzeri dogum baslarmis benim sancim 120 130 cikiyormus. Burda dogum olursa bebekleri kurtaramayiz acilman da baslamis acilen buyuk sehre gitmen lazim dediler. Ve ben daha hastane cantami hazirlamamisim 😂😂 apar topar eve geldik 3 5 bir sey koyduk yola ciktik. Baska sehre gittik hastaneye girdik ordakilerde nasil cesaret ettiniz yolda dogum olabilirdi sancin cok fazla diip durdular. Neyse igne serum fitil ciger gelistirici her seyi yaptilar. 3 gun hastanede yattim sancilar duzeldi. Hastaneden cikardilar ama eve gidemezsin burada olacaksin pazartesi kontrol edecegiz dediler. Neyse hafta sonu guzel gecti ben zaten kendimi iyi hissediyorum annemler falan döndüler esimle ben kaldik. Pazartesi esim beni hastaneye birakti onun isi vardi. Tekrar nst falan cektiler sancim iyice artmis acilma da ilerlemis acil doguma aliyoruz yoksa bebekleri kurtaramayiz dediler. Yanimda kimse yok 😂😂 bide dogum olacagini dusunmedigim icin yemek yiyip gittim. Iste bana anlatiyolar spinal yapicaz ama besin aldiginiz icin tutmayacak genel anestezi yapicaz bunun da yemek yediginiz icin ölüm riski var falan. Sagolun ya dedim 😂 oyle apar topar ameliyata aldilar iste 🤷🏻♀️