Ftmnrdgr Kızlar Konya’da ayrıntılı ultrason yaptıran varmı devlette, nasıl sıra aldınız. Bir de özelde fiyatlar nasıl bilen acil yardımm
Serifedayan Ftmnrdgr şehir hastanesinde yaptırdım çok memnun kaldım ben özelde fiyatlar çok Yüksek olduğu için devlette yaptırdım
busey_42 Ftmnrdgr ben devlette olduğunu sonradan öğrendim konya kızılaydan aldım haftaya gidecem 400 tl
Semanuryvz Ftmnrdgr ortalama 1 hafta sonrasına sıra veriyor Kadın doğum hastanesinde ben randevu alıp gidemedim maalesef cenazemiz oldu sonra da haftam geçti
Tansuozp_07 Ben farabi de yaptirdim 550 tl diye hatirliyorum Burayi pek tavsiye etmiyorum radyoloji uzmani yapiyor
Serifedayan Ftmnrdgr 182 yi saat 16.00 da arayıp perinatoloji bölümünden almak istiyorum diyerek aldım
Meryemcansever Ftmnrdgr ben Kızılay’a yaptırdım 273 TL ödedim herşeyini baktılar bı 20-25 dk fln CD ve resimde verdiler gayet memnunum
Eelliiffnnuurr Ftmnrdgr özelde 200 300 civarı devlette de sıra alıyorsun bakıyorlar. Tabi özelde sana gösteriyorlar tek tek video kaydı veriyolar 4boyutlu fotoğrafta veriyorlar. Devlette doktor baktı ben göremedim pek de bişey söylemediler