Kızlar merhaba Orkun beyle iki defa görüştük riskli gebelikten dolayı detaylidan sonra ayvaliktaki doktorunla devam edebilirsin ama tedirgin olursan bir sorun olursa gel ben yaparım ameliyatini dedi zaten konuşması tavrı bile insanı okadar rahatlatıyor ki aslında burdaki doktorum da iyi biri ama hastaneden yana tedirginim sadece üniversite hastanesinde doğum yapanlar varmı ücreti ne kadar hastane nasıl bilgisi olan varsa sevinirim 🙏