Esracim Eliff__bebegim 14 Kasım görünüyor benimki. Bebisimi kaç haftadır göremedim çok merak ediyorum
gamzeozer16 Audreyhorne şimdiden sezeryan yada normal olacağını öğrenebiliyormusunuz yoksa ikinci gebelik falan mı 🤗🤗 20-28 arası benimde 🤰🤰
Belissima Audreyhorne Benimde 3 kasım spinal sezeryan olcam kısmetse Allah sağlıkla kavuştursun bebelerimize 👐🏻
umranozby Eliff__bebegim 4 kasım gözüküyor 🤣ama ben ekim sonu gibi gelecek gibi hissediyorum 😂dua ediyorum 38 haftada gelsin kavuşalım oglusumlaa🙏
Audreyhorne gamzeozer16 Normal doğum olarak 18 kasım ama ben sezeryan istiyorum doktorumla konustum tarih belirledik 8 kasım olarak şuanda herşey normal seyrinde bu şekilde devam ederse belirlediğimiz tarihte olacak
Gulbicil Rasev 😘😘 evet kuzum sabırsızlanıyorum artık yavruşuma kavuşmak İçin az kaldı hazırlık yaptınmı