Meleknkkk Elisediz ben hamile kalmadan 2 ay önce başladım şuan hamileyim zaten gebelik düşündüğünüz zamanlarda kullanmaya başlamanz gerekiyo. Tabi ben rahim filmi de çekildim biraz o vesile oldu ama folik asitin önemi var cnm
Duygu210 Elisediz ben 2 ay önceden başladım çok şükür ilk denemizde tutundu yavrum heyecanla bekliyoruz 7 haftalıgız
alonee Elisediz folik asit hamile kalmak için kullanılmıyor canım, vücudunu gebeliğe hazırlamanda yardımcı. Gebelikte de kullanılıyor
Elisediz Meleknkkk rabbim sağlıkla kucagına almayı nasip etsin 🥰 bende başladımm inşallah rabbim nasip ederse olur 🤲🏻
Elisediz Duygu210 rabbim kucagına almayı nasip etsinncanımmm 🤲🏻2 Aydır kullanıyormusun yani bi sakıncası yok dimi ? Ben yeni başladım bitikten sonra tekrar alsam aynı sekilde
Meleknkkk Elisediz amiinn inşallah canım Allah razı olsun.😘🥰 Rabbim tez zamanda size de nasip etsin insallah 😊 😘
Ebbruc Elisediz doktorlar hamileliğin ilk 3 ayında bebeğin tutunması ve gelişmesi için folik asit kullanılmasını öneriyor canım . Hatta hamilelik düşünülüyorsa erken başlamak daha iyi diyolar
Duygu210 Elisediz kullanıyorum evet gebeliğin 12. Haftasına kadar kullanacakmışım öyle söyledi doktorum. sonrasında vitamin takviyesine gececeğiz nasipse. Devam et bittikçe sağlıkocağına yazdır.
trr4457 alonee folikasit markasına göre değişir benim kullandığım infolic combi hem folikasit hemde yumurta büyütüp hamile kalmaya yardımcı oluyor
Ozge Elisediz başladıktan 20gün sonra 😂 ama doktorlar 3 ay öncesinden kullanılmasını tavsiye ediyorlar.