Sinemmmmm58 aybukesen komposto ic bol bol ozellikle erik kayisi ve elma cirini karistirip kaynat cok faydasi oluyor hem kabizligin onune geciyor sık sık emzir bebisini eve gecince de sıcak suyla dus alip goguslerine masaj yap ben cok faydasini gormustum sut yonunden ve bol bol yuru canim dikisler aciyo falan diye yurumemezlik yapma odaya gelir gelmez de kahve ic sade sekersiz nescafe ozellikle hem bas agrisini hemde vucuttan anesteziyi atmak icin
Azra57 aybukesen kesinlikleee bol bol sade nescafa için ve su baş agrısı ve bel agrısı kalmaması için hatta bitter bile yiyebilirsiniz ama bol kahve
Sinemmmmm58 aybukesen var canim bendr spinal olmustum hemsireler soylemisti icmemi simdi 2. Dogumum yaklasiyor
yesilliboncuk aybukesen ben yanıma bol bol kayısı suyu almıştım, bir de ilk başta acısa da yürüdüm inanın acınız yürüdükçe geçecek zaten geçtikçe daha da yürümek isteyeceksiniz. en en büyük tavsiyem yürümek diyebilirim , Allah sağlıkla kavuştursun ♥️
Dark aybukesen arkanıza yastık koyup😁 Hastenede zaten yatak yüksektiliyor. Eve gelince de çift yastık falan birkaç gün idare edeceksiniz 😁 benim hiç baş ağrım olmadı. Rezene de sallama olanlardan çantanıza atın. Doğumdan birkaç saat sonra yeme içme izni çıkınca icebilirsiniz. Sıcak sıcak etkili oluyor. En az 1 gün kalacaksiniz ne kadar erken o kadar iyi. Birde kahveyi sade sert bişey alın. İkisi ucu bir arada falan almayın. Rica ederim 🌸
Cerendenizzz İyide kahveyi içincede çocuk çta gaz yapıo bağırdı durdu çocuk sütten bebeğe kafein geçio ben çok içmştm kahveyi 1 ay boyunca inanlmaz başm ağrıodu kahve içtkçe geçerdi sonra geri başlardı ama çocuk mahvoldu gazdan