asellmom benim gittiğim devlet hastanesi geçen perşembe günü beni eğitim araştırmaya sevk ettim suyum azaldığı için orda perinatalojiye gittim yatış verdi sonra suyum 37 haftaya kadar ancak yetecek diye 37+3 4 nisana sezeryan günü verdi ilk doğumum bebek makat geliş benimde. Hatta doktor doğuma kadar salmayacakti bile ben imza atıp çıktım. Kendi gittiğim devlet hastanesi de 37.haftaya kadar dönmezse 39 da sezeryana gün veririz demişti. Demek ki doktordan doktora değişiyor ne karar vereceği