Tualp13 Kızlar 32+4 günlüğüm bebeğim aşağıya çok baskı yapıyor yani bütün ağırlarını sanki vajinamın üstünde hissediyorum sizde de böyle olan var mı? Yada erken doğum belirtisi olabilir mi?
Sinoooom Tualp13 benim bebeğim 28 haftada yaptı o baskılara 30’a geldim daha kötü şekilde yapıyor yerimden dahi kalkıyorum uykumdan uyanıyorum o baskılardan 😂 doktorum normal dedi
Tualp13 Doktorala her şey normal zaten bi hafta sonra gittiğinde Aa kanala girmiş hemen sezaryen derler 😂