Meltem35 Kasıklarıma bıçak saplanır gibi ağrı giriyor. Suyum yada nişanım gelmedi ama ağrım çok doğum başlamış olabilir mi?
Meltem35 Yalancı sancı o zaman doktora gitsem mi diyorum ama hiç doğum ağrısı gibime gelmiyor. İlk doğumum anlayamıyorum
Aysa Kizlar bende 36+1 im baska bisi soraam benime bebeğim bugun hareketi az yani hafif hissediyorum yavas hareket ediyor cok guclu degil enddiselenmeli miyim
Meltem35 Benim doktorum hareketlerde azalma olursa hemen görüşelim dedi. Çok dikkat et dedi. İstersen bir doktorunu ara