Kbr_123 Kızlar ben hamile taytı almak istiyorum tayt bedenim normalde m beden hamile taytlarının göbeğe göre olan ayarı yeterli olur mu yoksa ilerleyen aylarda giyemez miyim büyük beden mi almalıyım sizce
MerveeD Kbr_123 ben 28. Yada 29 du bu haftalarda lcw den tayt aldım şuan 32 haftalıgım cok rahat bır sekılde gyoyıyorum belden ayarlamalı hatta hc bırıne takmıyorum düğmeyi
AUmmu Kbr_123 kendi bedeninden 1 veya 2 beden büyük almani öneririm, hamile tayt ve pantolonlari belden lastik ayarlı oluyor ve gercekten insan icinde çok rahat ediyor
zeynepboran_ Kbr_123 giydiğin bedeni almalısın ben penti den aldım s beden giyiyordum onuda s aldım 9 aylık hamileyim hala giyiyorum
_momy_ Kbr_123 hamile taytı değil ama normal taytlardan bir beden büyük aldım özellikle fittili taytlar süper
litfenama Kbr_123 hamile olmayanlarda m beden giymeye başladım ama hamile tayt veya kıyafetlerimi hala s alıyorum. Yani 6 aylık hamileyim ama 9 aylık olsa bile esnek olduğu için karın kısmı büyüse bile olur. Tabi denemeniz lazım bir kez.