Aysun1981 Ya son günlerde okadar çok doğuramıyorum yazan var ki 🤷🏻♀️ Bende onlardan biriyim 🤪 Acaba algıda seçicilik mi oldu bende yoksa bu Mart bebişleri aşırı inatçı mı çıktı 😤