Ozy Arkadaslar arabizda 10. Haftaya kadar Mide bulantisi yasayan varmi. Benim 7.Haftada Mide Bulanti kusmalarim basladi ama suan hic kusmuyorum tek belirtim sIk idrara cikmam özellikle geceleri 😞 Aklima getirmek istemiyorum ama cok zor ilk Hamileligimdede birden Belirtiler kesilmisti bebegin kalbi durmustu ve kürtaj oldum 😞😞 Onun icin belirtiler hic bitmesin istiyorum
BBusraa Ozy emin olun böyle isteyen düşünen çok anne adayı var. Ben de şahsen onlardan biriyim. İdrara çok çıkmanıız yeterli zaten kötü düşünmeyin🙏
Usakli64 Benim de azaldi suan 11. Haftadayim. 10. Haftadan itibaren azaliyormus bunyeye göre de degisiyor. Insallah bebisiniz sağlıklıdir ❤